Залиште свої контактні дані, і ми зв’яжемось з Вами найближчим часом!

Ваше ім’я
Телефон
E-Mail
Тема питання
Повідомлення

Натискаючи кнопку "Надіслати" я даю дозвіл на опрацювання моїх персональних даних

Надіслати Відміна

Замовити дзвінок

Ваше ім’я
Телефон
Зручний час для дзвінка
Відділ
Побажання
Надіслати Відміна
Натискаючи кнопку "Надіслати" я даю дозвіл на опрацювання моїх персональних даних
0 800 30 50 30
Атлант-М Дніпро

Про компанію

Відповіді на запитання

Відповіді на запитання

1. Що таке ТО і навіщо його проходити?

Технічне обслуговування (ТО) автомобіля - це комплекс робіт, спрямований на забезпечення справного стану автомобіля. Обсяг робіт по ТО залежить від багатьох факторів: типу авто, модельного року випуску, типу двигуна, пробігу, дати проходження останнього ТО, умов експлуатації та багато іншого. Основні роботи по ТО Ви можете прочитати в сервісній книжці Вашого автомобіля. Для визначення обсягу необхідних робіт рекомендуємо звернутися у Ваш сервісний центр.
Всі сервісні підприємства Фольксваген працюють відповідно до приписів заводу-виробника. Вони діють відповідно до технологічних карт техобслуговування, що гарантує якісне своєчасне обслуговування автомобілів, необхідне для збереження товарної вартості Вашого автомобіля. Всі роботи виконуються спеціально навченим і підготовленим персоналом. Природно, що якісне обслуговування є неодмінною умовою високого ступеня безпеки та експлуатаційної надійності Вашого автомобіля.

Ви можете:

  • Вивчити технологічну карту ТО до проведення робіт.
  • Бути присутнім при проведенні ТО, візуально контролювати всі роботи, що виконуються на Вашому автомобілі.
  • Після виконання робіт отримати від майстра докладні пояснення щодо робіт, виконаних при ТО на Вашому автомобілі.

2. Періодичність ТО.

Періодичність ТО описана в сервісній книжці, також, як і об'єм, залежить від типу авто, двигуна і умов експлуатації, але, як правило, це:
для легкових авто Фольксваген

  • за пробігом - через 15 000 км
  • за часом - через рік

Для комерційних, типу Крафтер

  • за пробігом - через
  • по времени - через рік.

Для того, щоб Ви не забували про необхідність проведення технічного обслуговування і своєчасно направляли до нас Ваш автомобіль, ми нагадуємо Вам про це за допомогою відповідної наклейки на стійці кузова біля водія і сервіс-індикатора на дисплеї приладового щитка.

3. Що таке важкі умови експлуатації.

При важких умовах експлуатації необхідно здійснювати деякі операції до настання моменту проведення чергового ТО або між плановими ТО. Це відноситься, в першу чергу, до очищення або зміни фільтруючих елементів повітряного і протипилових фільтрів і заміни зубчастого ременя при експлуатації автомобіля в умовах сильної запиленості.

Тяжкі умови експлуатації - це:

  • постійні поїздки на короткі дистанції, або, відповідно, в режимі руху з частими зупинками в місті
  • висока частота холодних пусків
  • експлуатація автомобіля в областях з дуже низькими температурами протягом тривалого часу
  • тривала робота на холостому ходу (наприклад, таксі), часті поїздки при повному завантаженні, при збільшеному навантаженні, або при буксируванні причепа
  • робота на дизельному паливі з підвищеним вмістом сірки
  • часта робота в умовах підвищеної запиленості

4. Які роботи включає ТО?

ТО - це не тільки заміна масла і фільтрів - це комплекс робіт, який залежно від пробігу та віку автомобіля включає в себе перевірки основних вузлів і систем автомобіля. Перелік робіт формується шляхом передачі на сервер заводу-виробника параметрів автомобіля - пробіг, вік, дата і обсяг останнього ТО. Перелік робіт, сформований заводом-виробником, передається Вам. Ви вправі його розширити. Не рекомендується відмовлятися від повного обсягу і обмежитися лише заміною масла в двигуні і фільтрів.
Всі сервісні підприємства Фольксваген працюють відповідно до приписів заводу-виробника. Вони діють відповідно до технологічних карт техобслуговування, що гарантує якісне своєчасне обслуговування автомобілів, необхідне для збереження товарної вартості Вашого автомобіля. Всі роботи виконуються спеціально навченим і підготовленим персоналом. Природно, що якісне обслуговування є неодмінною умовою високого ступеня безпеки та експлуатаційної надійності Вашого автомобіля.

5. Коли проводиться заміна гальмівної рідини?

Заміна гальмівної рідини (ГР) залежить від типу автомобіля (від типу ГР), умови вказані в сервісній книжці, і проводиться:

  • на авто до 2008 року через кожні два роки;
  • на авто після 2008 - перша заміна через три роки, наступні кожні два роки.

6. Навіщо проводиться заміна гальмівної рідини?

Рекомендуємо проводити заміну гальмівної рідини в сервісному підприємстві Фольксваген.
Гальмівна рідина гігроскопічна. Вона вбирає вологу з навколишнього повітря. З часом вода в ГР викликає корозію деталей гальмівної системи. Крім того, точка кипіння ГР істотно знижується, що при інтенсивному гальмуванні викликає утворення бульбашок пари в гальмівній системі, а це знижує ефективність гальмування.
Тому необхідно обов'язково проводити заміну ГР згідно з регламентом для Вашого автомобіля.

7. Як заощадити на паливі?
Пропонуємо вашій увазі основні правила економічної їзди на авто.

Технічний стан автомобіля
Якісна діагностика стану Вашого авто допоможе зберегти не один літр дорогого палива!
Брудний фільтр + 1 л. до витрати
Брудний повітряний фільтр, який не дає двигуну нормально "дихати", дуже часто стає причиною підвищеної витрати палива. Не забувайте стежити за станом фільтру і вчасно його міняти (або продувати стисненим повітрям). Крім того, звертайте увагу і на засмічення паливного фільтра.
Забиті форсунки неодмінно збільшать витрата на 1-1,5 л. З несправними свічками запалювання економити паливо також буде важко. Збільшений зазор між електродами або велика кількість нагару додадуть мінімум пів-літра палива.
Низький тиск в шинах + 0,5 л. до витрати
Слідкуйте за тиском у шинах, приспущені колеса зовсім не сприяють зниженню витрати. Особливо актуальна ця проблема в зимовий період, через перепади температур тиск у шинах падає частіше. Неправильна геометрія коліс або несправна підвіска також негативно впливають на витрату, тому варто хоча б раз на рік заїжджати на стенд для регулювання розвал-сходження.

Економічне водіння
Тривалий прогрів - гроші на вітер
Не прогрівайте двигун на холостих обертах довше 2-3 хвилин, набагато швидше мотор прогріється в русі на невисоких оборотах (до 2-2,5 тисяч). При тривалому прогріванні на місці Ви будете просто спалювати паливо даремно. Крім того, непрогрітий мотор більш токсичний, тому більшість виробників забороняють "холостий прогрів" своїх автомобілів.
У міському трафіку уникайте режиму руху "газ-гальмо". Чим частіше Вам доведеться розганятися і гальмувати, тим вище буде витрата. Намагайтеся прораховувати дорожню ситуацію наперед, щоб уникати інтенсивних гальмувань перед кожним світлофором.
Але це не означає, що розганятися потрібно дуже повільно. По-перше, Ви можете створити незручності іншим водіям, по-друге, на витраті більше відбивається кількість розгонів, а не їх динаміка.
Не варто зловживати і пересуванням на низьких обертах двигуна (в районі 1,5 тис.), включаючи підвищені передачі. На економічність, як і на ресурс мотора, це вплине тільки негативно, адже двигун буде працювати в неоптимальному для себе режимі. Діапазон оптимальних оборотів зазвичай від 2 до 3,5 тисяч.

"Нейтралка" не економить паливо
Багато водіїв вважають дуже "економічною" їзду на нейтральній передачі, насправді ніякої економії таким чином добитися не можна. При переході на "нейтралці" бензин продовжує спалюватися, щоб підтримувалися холості оберти двигуна. Більш ефективно просто відпустити педаль газу, не вимикаючи передачу, в цьому випадку подача палива повністю припиняється, і автомобіль рухається за інерцією.
Головні вороги економії це міські пробки. Якщо є можливість об'їхати затор попереду по альтернативному, але більш довгому маршруту, не нехтуйте ним.
Вільна дорога більш вигідна як з економічної, так і з психологічної точки зору.
Глушити двигун в пробках доцільно тільки в тому випадку, якщо доведеться стояти більше 5 хвилин. Занадто часті запуски мотора приведуть тільки до перевитрати, так як в момент старту буде потрібно не менше палива, ніж для 2-3 хвилинного простою, до того ж збільшиться навантаження на акумулятор.
Власникам автомобілів з "автоматом" не рекомендується переводити селектор коробки в положення N (нейтралка тільки для буксирування) або P (паркінг тільки перед вимиканням двигуна). Паливо так не зекономиш, а ось ресурс дорогої коробки передач зменшиш.
На витрату палива впливає не тільки манера водіння, але кількість "електронаворотів" в машині. Потужна аудіосистема, всілякі електропідігріви, фари, кондиціонер - все це створює підвищене навантаження на генератор, який, у свою чергу, "відіграється" на двигуні. Відкрите вікно на трасі + 1,5 л. до витрати
При русі на трасі в боротьбу з економією вступає аеродинаміка машини. Про "користь" тюнінгових обважень ми вже говорили вище, але не менш серйозний опір повітрю робить і відкрите вікно або люк. При русі на високій швидкості (вище 80 км / ч) навіть прочинене вікно буде споживати трохи менше (а то й більше) палива, ніж ввімкнений кондиціонер (приблизно 1-1,5 л.).
Любителям "все своє возити з собою "потрібно знати, що зайві 70-80 кг. в багажнику збільшать витрати приблизно на півлітра. І не забувайте прибирати з даху додаткові поперечні рейлінги, якщо не збираєтеся їх використовувати найближчим часом. На швидкості 100 км / год поперечні кріплення додадуть майже літр до Вашої витрати.
Наприкінці ще хочеться додати, що важливу роль відіграє і сама якість палива. Не намагайтеся заощадити, заправляючись дешевим бензином (дизелем), так як різниця в ціні компенсується збільшенням витрат і позаплановим ремонтом двигуна.

Топ-10 "пожирачів" палива:
Затори забруднені форсунки і свічки запалювання забиті фільтри бортові електроприлади низький тиск в шинах тюнінгові обважування і рейлінги відкриті вікна або люк режим руху газ / гальмо тривалий прогрів мотора зайвий вантаж в багажнику.